18 Temmuz 2013 Perşembe

Daha iyi bir blog için



Bugün profesyonel blog okuru olan kardeşimden blog’umla ilgili ilk geribildirimleri aldım. Kendisine buradan teşekkür etmek istiyorum ve önerilerinin ne kadar değerli olduğunu göstermek için hemen uyguluyorum. İşte önerileri:


  • Blog’ u ihmal etme, mümkün olduğu kadar sık güncelle – bu adım şu anda tamam. Bu yazı beş günde üçüncü yayınım oluyor.
  • Daha akıcı yaz, mesela kısa cümleler kur – anlaşıldı, tamam. Stop.

  • Güncel konular yaz, mesela spor – bu akşam spora gittim, her zamanki ciddiyetimle programı tamamladım. (çok güncelim)

Bakalım öneriler işe yarayacak mı, göreceğiz.  

1 yorum:

  1. eleştirilere kulak vermen çok hoş! olacak bu iş.. :)) birazcık sabır, birazcık istikrar ve halkın sesine kulak vererek milyonlara sesini duyuracaksın hiç merak etme:))) imza: sıkı takipçi

    YanıtlaSil