27 Ağustos 2013 Salı

Badavut - bir anti-tavsiye

Bugün Badavut tarafına gidelim dedik. Sahilde bir sürü yanyana sıkışık nizam "beach" ler yer alıyordu. Bir tanesinde karar kıldık.

Biz daha yerleşir yerleşmez , hemen yanımızda biten delikanlı "4 minder bir büyük şemsiye 20, 2 şezlong bir küçük şemsiye 10 tl, ücret peşin tahsil edilir" diyerek yanımızda bitiverdi. Bu durumdan pek hoşnut olmasak da raconu budur dedik, ücreti ödedik.

Oturduk, içecek bir şeyler söyledik. Bir süre sonra denize girmeye karar verdik. Haliyle tuzlu su, çıktıktan sonra duş almak gerekiyor. Duşa gittim, çeşmenin vanası yok. Görevli kıza "duş çalışmıyor mu?" diye sordum, bana bir vana getirdi. Açtık, duşun altına girdim, ilk delikanlı nefes nefese yanımızda bitti: "Yalnız duş ücretli"

Nasıl yani diye hayretler içerisinde kaldık hepimiz birden. Zaten ilk başta bir ücret ödemişiz, sonra her duş alışımızda kişi başı yine ücret ödememiz gerekiyormuş. Kızdık tabi. Hemen sosyal medyaya bağlandık, öğrendik ki o bölgenin raconu buymuş. Tüm "beach"lerde her duş ücrete tabi.

Genel olarak belli bir hizmet karşılığında ücret ödemek konusunda liberal düşüncelere sahibimdir. Yani ilk başta ödediğim ücrete takılmayabilirdim, bu ücret karşılığında bir hizmet alsaydım eğer. Bu türlüsüne çok kızdım. Küçükköy Belediyesi' ne mesaj attım, cevap alabileceğimi zannetmiyorum ama telefon ile de rahatsız edeceğim.

Ayrıca bizim seçtiğimiz "beach" de ekstra kötüymüş. "Oh ne güzel burada bol yer var, geniş geniş otururuz" demiştik ama neden diğerlerinin hepsi tıklım tıkışken, orada bol yer olduğunu sorgulasak iyi edermişiz. Gözümüzün önünde bir müşteriyle atışıp "bir daha gelmeyin o zaman" diye posta koydular. Soyunma kabini yoktu, tuvaleti kullanabileceğimizi söylediler, neyse ki bu da ekstra ücrete tabi değildi ancak kullanılabilecek durumda da değildi. Biz yandık, siz yanmayın. Badavut'taki Ciddi Motel'den uzak durun. Hiç de ciddi bir işletme değil keza.

Adamlara daha fazla para kazandırmamak için eşyalarımızı kiraladığımız şemsiyenin altında bırakıp yan taraftaki otelin restoranında yemeğimizi yedik.

Nitekim demem o ki yolunuzu Badavut' a düşürmeyin, sadece kazıklanıyorsunuz. Bakir doğa, güzel deniz falan başka yerlerde de var, oralara gidin. Olur da yolunuz Badavut'a düşerse Ciddi Motel'in yanından dahi geçmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder