18 Mayıs 2015 Pazartesi

Arama sonuçları vol.2

Teee aylar önce, "bütün soruların cevapları bende" diye iddialı bir başlıkla hangi arama sonuçlarıyla benim sevgili blog'um bulunmuş analizini yazmıştım. Buraya tıklayarak siz de okuyup gülebilirsiniz.

Hatta "titreyen köfte makinesi" efsaneler arasında yerini almıştı. Umarım arayan kişi aradığını bulmuştur ama ben hala kendisiyle tanışamadım maalesef.

Şimdi ise yeni sonuçlar:

teyzelik: TUİK'i falan boş verin, ben size söyliim: Türkiye nüfusu hızla artıyor. Ülkemizde kadınlar hızla teyze oluyor. Ancak, maalesef, teyzeler, teyze olmakla ilgili duygularını ifade etmekte çok güçlük çekiyor. Yoksa blog'uma bu kadar çok "teyze olmak, teyze olmakla ilgili anlamlı sözler, teyzelikle ilgili güzel sözler" aramanın gelmesi başka nasıl açıklanır? Umarım teyze olmak konusunda bu çılgın kalabalığa bir nebze olsun ilham verebilmişimdir.

hayalimdeki kuklayı tanıtıcı mektup: Bir insanın hayalinde neden bir kukla olur, bu nasıl bir kukladır insan merak etmeden duramıyor di mi? Ben de merak ettim ve aynı kelimeleri gugıl'da aradım. Maalesef ilk 21 sayfada benim blog'la ilgili herhangi bir kayda rastlamadım. Ama bulan bulmuş, helal olsun, bu azmi takdir ediyorum.

Anladığım kadarıyla bu "hayalimdeki kukla" meselesi 2. sınıf öğrencilerinin proje ödevi gibi bir şey oluyormuş. Bizim öğrenciliğimizde en büyük proce ödevimiz "evinizdeki sonbahar hazırlıklarını yazınız" dı. Kukla hayal etmedik de eksik mi kaldık? Böyle şeylerle ufacık çocukların aklını karıştırmaya ne gerek var? Üstelik bizim çocuklarımız kukla bile hayal edemeyip bunun için gugıl'dan medet umuyor. Bu gerçekle yaşamaya alışalım, boşuna çocuklara ödev yaptırıcaz diye devletimizin/milletimizin kaynaklarını heba etmeyelim. Hem de sonbahar hazırlıkları gibi yetişkinlik hayatlarında daha fazla işlerine yarayacak konulara yönlendirmek hepimizin hayrına olacaktır.

i: yanlış okumadınız, ya da ben yanlış yazmadım, sadece "i". En çok yapılan aramalarda üçüncü sırada "i". Bu da muhtemelen bir yanlış yazım sonucu. Ancak ilk 30 sayfaya baktım, yine benim blog'dan eser yok. Benim bulamadığımı başkaları nasıl buluyor aklım almıyor. Ama benim blog'um harfi "i" bunu öğrendim. İiiiim ben iiiii.

2 yorum: