3 Haziran 2015 Çarşamba

Gerçekler acıdır

Cuma akşamı benim meşhur iş arkadaşım F ile (hani bana güzel ve faydalı kitaplar getiren, televizyonda faydalı bilgiler izleyip bunları benimle paylaşan arkadaşım) aramızda geçen sohbet:

(feysbukta gördüğümüz bir fotoğraf hakkında)

ben: bak insanlar böyle poz verdi mi daha zayıf çıkıyorlar fotolarda, hatta benim de var böyle bir pozum feysbukta, dur sana göstereyim.
(feysbukta deriiiin bir araştırmanın ardından teee 2013 yazında çekilmiş fotoyu buldum)
f: e sen zaten bu fotoda şimdikinden zayıfsın!
ben: !?!?!?!?!

iki sene önce ben

Ben kendisine kısaca "F ve öldürücü gerçekçiliği diyorum". Sen böyle lay lay lom bir şeyler anlatırsın, o gerçekleri dannn diye suratına vurur. Herhangi bir yanlış anlaşılmaya mahal vermek istemem, yaptığında art niyet yoktur ama "gerçeği, sadece ve sadece gerçeği, her zaman gerçeği" söyler. Kendisine de daha önce söylediğim gibi bu huyunu da seviyorum. İlham veriyor, harekete geçiriyor, teşvik ediyor. Zorla da olsa yapıyor.

Tabi, başkası dese bana "sen o zaman daha zayıfmışsın" ciddiye almam, geçerim. Amaaaa bunu söyleyen F ise kesinlikle temeli vardır, doğrudur, gerçektir. Nitekim, meşhuuuur istatistik tablolarıma döndüm ve 2013 yazında yani bundan tam iki yıl önce şu an olduğumdan tammmm 5 kilo daha zayıf olduğumu gördüm.

Tüm bu bilgiler ışığında hareket geçmemek mümkün mü? Değil. Ben de konuyu en üst seviyede ciddiyetle ele aldım. Cumartesi öğleden sonra yarım ölçüden son kez kekimi yaptım, yedim ve pazar saat 20:00 itibarıyla rejime girdim.

Çok ciddiyim, çok kararlıyım, rejim kurallarına sıkı sıkıya uyuyorum ve çok AÇIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder