10 Aralık 2015 Perşembe

Vurur yüze ifadesi ben kaçar bitanesi

2015'in uğurlamamıza az kalan şu günlerde bana küçük bir Prag seyahati çıktı. OKHOK'la 4 günlük ufak bir kaçamak diyelim. (Bu arada 2015'e de bir kaç çift lafım olacak ama artık onu dönüşe saklıyorum)

OKHOK benim tammmmm 16 yıllık arkadaşım lakin yazlıklardaki buluşmaları saymazsak bu kendisiyle ilk tatilimiz olacak. Bu yüzden Prag'ı görme heyecanının yanına bir de bu heyecan eklendi. Bakalım bu tatilden sonra arkadaşlığımızın üzerine bir 16 sene daha ekleyebilecek miyiz?

Şaka bir yana bu tatilimizin çok güzel geçeceğini ve çok eğleneceğimizi hissediyorum. Harry Potter hayranı iki kafadar, tam yılbaşı öncesi, bir ortaçağ şehrinde. Tadından yenmez. İnşallah Hogwarts Prag şubesi ayaklarına kadar gelen bu fırsatı tepmez.

Tek korkum aç kalmak. İyi hazırlandık, program yaptık ama restoranları belirleyemedik. Bakalım nerede ne yiyeceğiz.

Bir de soğuktan korkuyorum. Şu anda Prag'da ortalama sıcaklık gündüz 3-6 derece; geceleri -3 -2 derece arası değişiyormuş. Ama kar yok. Madem o kadar soğuğu çekecez bari kar olaydı.

Bir başka korkum da para bozdurma konusu. İnternette Prag'la ilgili ne kadar yazı okuduysam hepsinde aynı uyarı "Aman dikkat para bozdururken kazıklanmayın". Duyan da milyonlarca euro bozdurup binlerce euro zarar edeceğim sanır.

Ay alt tarafı 4 günlük tatile gidiyorum ne korkular, ne korkular. Hepsiyle yüzleşeceğim. Elbette gezi programımızı dönüşte en ince detayına kadar, tecrübelerimle paylaşacağım, hiç endişeniz olmasın.

Cumartesi sabah yola çıkacağız ama size şimdiden benden ses çıkmadığı için endişelenmeyin diye haber etmek istedim.


2 yorum:

  1. Görüyorum ve arttırıyorum, biz bu 16 üzerine bi 32 daha koyarız. Ayrıca her sene böyle 3-4 günlük bir gezi programı yapalım diyorum, bi Yunan adası olur, bi Amsterdam olur, favori şehrim Londra bi de birlikte olur, çok da güzel olur.
    İnza: OKHOK (hop hop gibi bişey bu)

    YanıtlaSil