4 Ocak 2015 Pazar

Blog'umun 2014 performansı emir ve görüşlerinize hazırdır. Arz ederim.

2013 raporumda "bir yazımı yaklaşık 43 kişi okumuş, bunu geliştirmem lazım" demişim. Şükürler olsun yüzümü kara çıkartmadınız değerli okuyucular. 2014'te bu sayı 61'e çıkmış.

"61 mi, hıh!" diye burun kıvıranın hiç acımam kalbini kırarım. 61 kilo için çok, para için az, yürümek için uzun, seyahat için kısa bir rakam olabilir. Ancaaakkk benim blog'um için "yetmez ama evet"tir a dostlar.

Herhangi bir gün içinde yüzyüze ya da telefonda kaç kişiyle iletişimde bulunuyorsunuz bir düşünün bakalım. Hatta üşenmeyin, isimleri alt alta yazın bakalım kaç sayfa dolduracaksınız.

Elcağzlarınız acımasın bari, excel'de yazabilirsiniz hepsini alt alta. Kaç satır olacak dersiniz? Bir sayfayı doldurur mu? Hadi işiniz kolaylaştırayım: Bir excel sayfası, excel'de tanımlı standart kenar boşlukları (margin) ile 50 satır alıyor.

Benim sevgili, değerli, bir tanecik okuyucularım ise tam tamına 1,22 sayfa olmuşlar.

Teşekkürler!

Ancaaaak evrene yanlış mesajlar da göndermeyelim değil mi? 61 güzeldir ama 1.161 daha güzeldir, hatta 11.161 çok daha güzeldir, 111.161 tadından yenmez, 1.111.161'i telaffuz dahi edemiyorum. 2015 dileklerimden bir tanesini bu bol 1'li 61'ler için ayırıyorum.

2014 boyunca tam 110 yazı yazmışım, bu rakam haftada 2,1 yazıya denk geliyor. Aslında bu istatistik biraz yanıltıcı ki bundan pek memnun olmadım. 2015'te hedef haftada 3.

Hep kendime görev verecek değilim elbette, okuyuculara da görev hazır: yorum yazmak. 2014 yılında 60 tanecik yorum olmuş. Her şeyi benden beklemeyin, yorumlarınızı esrigemeyin.

Hadi bakalım el birliği ile bu blog'u adam edeceğiz.


6 yorum:

  1. Şimdi birer birer, onar onar geliyoruz belki.. Ama bir gün bu blogun kapısında kuyruk olucaz Democan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o günleri bekliyorum hevesle. ilk günden beri yanımda olanlar o günlrede ayrıcalıklı olacaklardır

      Sil
  2. "Demeeeeeetttt"diye cigliklari duyar gibiyim���� imza: sadik takipcin

    YanıtlaSil
  3. Bir gün inanıyorum ki, "haa, cokparlakfikirler blogu mu? Yazarı benim en yakın arkadaşımdır, varsa bir arzunuz yardımcı olalım" diyeceğimiz günler gelecek Democan. Hatta bizim kapımızda bile kuyruklar oluşturacak seninle irtibata geçmek isteyenler. Bir fenomen olacaksın elbette :)

    İmza: Çeyizlerinderin biri (bayıldım bu çeyiz olma durumuna bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler ki bana inandiniz ben de sizler için var gucumle calisacagim

      Sil