9 Kasım 2015 Pazartesi

3 Günlük Amsterdam Programı

Amsterdam'a geldik ve otelimizi bulduysak ve önümüzde üç gün varsa ne yaparız?

Gezeriz, tozarız, o kafe senin bu restoran benim tozunu attırırız.

Vay üç gün var, nasıl yaparız ne ederiz diye panik olmaya hiç gerek yok. Özenle hazırlanmış, itinayla çalışılmış, saat saat program aşağıda hazır.

Şimdi program güzel de samimi olarak itiraf etmeliyim ki birinci gün biraz zorlayıcı. Düşünün ki ben bile bu öz disiplinime rağmen tam uygulayamadım, pastaneye gidemedim, Anne Frank Evi de başka bir güne kaldı. İkinci gün de Van Loon Museum aynı şekilde kaynadı gitti. İşte bu gibi durumlar için bir bonus gün olması çok işe yarıyor. Programın yetişmeyen kısımlarını sıkıştırmak için...

Ayrıca ikinci gün akşamki restorana da gidemedim. Ama gittiğim güzel restoranları da yazacağım, hiç merak etmeyin.

Bu arada her zamanki gibi gideceğimiz müzeler için önceden online bilet almayı unutmuyoruz. Neden? Sıra beklememek için. Yalnız Anne Frank Evi'nde online bilet bulmayı becerirseniz sizi tebrik ederim. Ben seyahat tarihimden 1 ay önce orada bulunacağım 1 haftalık süre içinde bilet bulamadım ve mecburen kapıda sıra bekledim. 1,5 saat.

Evet Amsterdam'da 1 hafta kaldım, ama 2 gün iş içindi valla. Akşam yemeği dışında bir aktivite olmadı, bir de ikinci günü akşamı gidemediğim Anne Frank Evi'ne gittim. Diğer 2 günün 1,5 gününde ise Amsterdam'ın köylerini gezdim: Broek in Waterland, Monnickendam, Marken, Volendam, Zaanse Schans. Onları da anlatacağım.

Şimdilik sizi programla başbaşa bırakıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder